niedziela, 27 grudnia 2009

Start:)

Witam.

Celem tego bloga jest poszukiwanie dodatkowej motywacji do zmian. Zmiany siebie, zmiany swoich nawyków. Zawsze jest coś co chcemy zmienić ale często brakuje nam motywacji i wytrwałości. Pierwszą rzeczą nad która postanowiłem popracować jest mój brzuch. Długie godziny spędzane na siedząco i częste 'kebaby' zrobiły swoje. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze piwo.
Poprawa wyglądu brzucha nie jest wcale łatwa ale nie jest niemożliwa. Jest cala masa sprzętu do ćwiczeń i planów treningowych lecz we wszystkim kluczowa jest MOTYWACJA I WYTRWAŁOŚĆ. Mam nadzieje ze pisanie tego bloga oraz prezentowanie efektów pomoże mi i osiągnę swoje założenia. Do lata jeszcze 6 miesięcy wiec jest jeszcze trochę czasu na poprawę swojej sylwetki:)
Podstawowym założeniem jest systematyczność. Nie muszę tego osiągnąć jak najszybciej, mam na to 6 miesięcy. Na początek planuje wyłącznie długie spacery(szybkim krokiem) oraz brzuszki. Po 2-3 tygodniach ocenię efekty i w miarę potrzeb zmodyfikuję założenia.

Od jutrzejszego dnia zacznę również publikować swoje wymiary( aktualna waga, obwód w pasie).
Mam zamiar kontrolować wagę i obwód pasa codziennie rano przed śniadaniem. Pod koniec każdego miesiąca opublikuję zestawienie wyników i plany na kolejny miesiąc.

Na tym blogu znajdziecie również wpisy dotyczące finansów osobistych(ostatnio bardzo popularny temat) oraz rożnych aspektów życia codziennego.


Zapraszam do lektury oraz komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz